Treballem per delectar a la gent, oferent un producte de qualitat i de proximitat.

Tota persona que intervé o té relació amb l’empresa és important i mereix respecte, tant se val si es tracta de l’empresària, treballadors/es de l’obrador, dependentes, repartidor, com clientela...

És responsabilitat de cadascú donar un bon servei que s’aconsegueix amb bones pràctiques d’amabilitat i simpatia.

Un client sempre ha de sortir satisfet. En cas d’una queixa, acceptarem la seva crítica (doncs ens pot servir per millorar). Malgrat no la considerem adient, mai respondrem amb despit.

L’empresa té cura del medi ambient i, per tant, farà sempre la separació de residus.

Ares Pastisseria aposta per la participació al barri on està ubicada, amb la seva gent, l’escola i altres agrupacions.

L’empresa pren el compromís de donar els excedents de producció.

Aquesta pastisseria vol donar a la població una bona imatge perquè creu en la qualitat dels seus productes, és per això que: dóna un bon servei, agraeix als seus treballadors la dedicació i valora cada client que li confia els seus dolços desitjos.